Klaipėdos Eduardo Balsio menų gimnazija

Kaip išmokyti mokinį mokytis?

Kaip, žinodami įgimtus, nulemtus aplinkos vaiko gebėjimus, galime elgtis ugdymo procese, kad būtų skatinama motyvacija mokytis, savo praktine patirtimi pasidalijo mokytojos  Asta Žemgulytė, Kauno P. Mašioto pradinės mokyklos mokytoja metodininkė, pademonstravusi šiuolaikines interaktyvias  priemones (Kahoot ir Plicker), kuriomis greitai ir vaikams patraukliu būdu yra patikrinamas žinių įsisavinimas ir kartu skatinamas jų siekimas. Laimutė Tupienė, Adelė Gedrimienė, Klaipėdos Eduardo Balsio menų gimnazijos pradinių klasių mokytojos, pasidalijo patarimais, kaip išmokyti vaiką skaityti. Apie pradinių klasių mokinių įsivertinimo būdus papasakojo  Dalia Palkuvienė, Rasa Bivainienė, Klaipėdos Eduardo Balsio menų gimnazijos pradinių klasių mokytojos, papuošusios savo pranešimą vaizdo įrašais iš šių metų Užgavėnių ir Kaziuko mugių, kai pačių (ir jų tėvelių) darbo rezultatai tampa didžiausia paskata mokytis. Eglė Ruokė, Viktorija Juodytė, Klaipėdos Eduardo Balsio menų gimnazijos anglų kalbos mokytojos, jaunatvišku entuziazmu pakerėjo pasidalindamos savo vertinimo ir įsivertinimo formomis pamokoje, kuriomis yra siekiama motyvuoto požiūrio į žinių siekimą, savęs įsivertinimo.

Teorinę praktinę konferenciją užbaigė patyriminė diskusija „Pasaulio kavinėje“ , organizuota gimnazijos psichologės Jurgitos Kadagienės. Nuo ugdymo klausimų buvo atsigręžta į gimnazijos aktualias problemas, kurias patys dalyviai turėjo įvardyti ir išdiskutuoti jų sprendimo būdus grupėse. Kaip ir ankstesniais metais, mokytojai karščiausiomis problemomis laiko valgyklos, informavimo, netradicinio ugdymo dienų organizavimo neišspręstus klausimus. Ieškota artimiausių išeities taškų, sudaromos grupės joms spręsti.

Nors konferencijos turinys gali pasirodyti labai įvairus ir gal kiek nevientisas, bet tam, kad vaiką motyvuotume mokytis, pasirodo, turime sutelkti ne tik žinojimą, praktiką, bet ir stengtis sukurti visiems patogią ir sveiką mokymosi aplinką.

Mokytoja S. Brazienė